Bilder från Igår!

God Morgon/eftermiddag!

Jag och Tjejerna hade en jättelyckad kväll igår. Det blev förfest här hemma hos mig och sen begav vi oss till Tempel som var knökat med folk :) Vi dansade ! HAde inte med mig kameran ner till krogen så det är bara bilder från förfesten. Märk att Atlas är med på nästan varje bild. Det beror på att han älskar sugrör så han spanar efter dom :) Köpte mig en ny klänning igår och nya strumpbyxor som ni ser på någon utav bilderna :) Idag mår jag nog som jag förtjänar men lite senare ska jag och PEr gå över till Majda som har dukat upp för en riktigt mysig kväll. Inattblir det jobb till klockan 06.00.

 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0