Kluven...

Hej nu sitter en nyduschad therese med täcket i soffan! Mysigt! Mitt abbonemang har inte kommit igång ännu :( Men jag har redan laddat hem massa appar ! Den kommer nog bli proppad av program :)
Jag känner mig just nu väldigt kluven med hur jag ska göra med LCHF mitt motivation bara stendog. Så jag funderar på att om jag ska fortsätta med LCHF eller om jag ska halvera det jag äter bara ta mig en gång och sluta när jag är mätt, äta på mindre tallrik ja ni vet. SEn har jag ju tänkt att börja jogga igen nu när våren snart är här på riktigt.
Så jag frågar er, vad tycker ni att jag ska göra? Snälla ge mig tips!!

Kommentarer
Postat av: Limes

Till det att du ska börja jogga så tycker jag att du ska "deffa" bort kilona för ett bra resultat, tålamod gäller.



2011-03-31 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0