T i s d a g

Heej!

Idag blev det inte mycket tid hemma. Jag gick upp imorse och begav mig till gymmet för att gå på flex med Carro men det var faktiskt inte ett så speciellt roligt pass, kollade mest på klockan. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen gick jag ner till stan för att möta Lina och pka till IKEA !

Fick med mig plastblommor, en rullgardin, doftljus och dl-mått ! Orkar inte ta kort nu för jag lkom precis hem från jobbet typ. Blev inringd så jag har jobbat 17-23. Så himla gött med lite mer timmar och mer pengar för det behövs verkligen.

Imorgon ska jag försöka mig på att sätta upp rullgardinen. Blir så himla gött att ha en rullgardin om man ska jobba natt på sommaren så slipper man störa sig på solen när man går och lägger sig klockan 7 på morgonen.

Jaja men nu ska jag nog ta och sussa för det är en dag imorgon också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0