T o r s d a g

Heej!
Längtar tills dom fixar blogg.se appen så man kan blogga från mobilen :) Hinner ju inte lika mycket annars vilket känns trist. Jag har iaf bestämt mig för att halvera mina matvanor och inte äta så himla mycket. För jag blir ju mätt. Har mått illa nu i 3dagar så jag känner att det inte är värt det plus att det inte blir att jag äter frukost och då går jag hungrig ändå. Därför jag slutade sist också :)
Idag har jag och älsklingen varit påIKEA och köpt en ny matta lite ljus och lite annat smått och gott kanske kommer upp bild sen :) Sen var vi och storhandlade! Känns gött att få hem lite mat! Så slipper man tänka på de ett tag.
Har varit på massa Fysik och Biologi stuga också så jag kommer ikapp ngn gång för nu går det verkligen skit rent ut sagt. Har ingen som helst motivation och känner bara att nej nu blir jag socionom så får jag ha djuren som en hobby. Men då får det att bli en hund snart också så jag har någon jag kan utöva min hobby på. Katterna är ju inte riktigt samma sak :) Men först blir det ett tag på Donken är sugen på att jobba och tjäna lite pengar nu faktiskt! Så att vi har råd och köpa oss en lite Eurasier :) Sådan ras som syrran och hennes familj har.
Okej bilden blev lite stor men det går ju inte att justera i google chrome! :S

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan logga in på blogg som vanligt , och sen välja ändra

redigerare längst ner under inläggsrutan. Sen ska det funka

att blogga från mobilen :)

2011-04-01 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0