O n s d a g

Nu funkar det! Det har inte funkat att uppdatera på hela dagen! Va på fysiken förut och jag blev så nöjd för idag kände jag att jag hann med och fattade något :) I vanliga fall brukar jag snabbt tappa bort mig och det slutar med att jag sitter och tittar ut genom fönstret och tänker på ngt helt annat.. Men inte idag.
Har varit duktig och städat en del av lägenheten, tog den jobbiga disken som var full av spenat. Jag gjorde ju stuvad spenat med potatis och fisk igår och spenaten sprätter ju som en vulkan så det var bara att skrubba. :) Har dammsugat och skurat, tagit toaletten och handfatet!
Så nu är jag välförtjänt av en fika med min käära mor.. Och ikväll blir det dans :)
Tog en söt bild på Zingo förut, det hade fastnat papper på nosen på honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0