Happy Girl!!

Har haft en jättemysig kväll! När jag kom hem hade Per lagat mat och tänt nästan 200 ljus , tror det var typ 170st!! Det var hur fint som helst. Han bjöd på fläskfilegryta med basmatiris !! Hur gott som helst , det var verkligen romantiskt.

Vet ni vad jag fick utav honom förutom middag och mys?! Ett NINTENDO WII!! Fatta va glad jag blev, har ju velat ha det hur länge som helst. Fick även spel med, Super Mario Galaxy 2, Super Mario bros och Donkey Kong!! Farligt för mitt skolarbete detta! hehe, men nu vet jag vad jag ska göra en regning dag i sommar. En till Tv skulle inte sitta fel för jag och Per kommer nog bråka om vem som ska få spela Tv-Spel!

Blev jätteglad verkligen. Nu har jag gått runt och letat efter sladden till kameran så jag kan lägga in bilder men tyvärr så hittar jag den inte så jag får leta upp den imorgon! Är för trött nu.

Har varit på möte idag angående arbetsledarutbildningen. Nu är det i full gång och det känns så bra och så kul!Älskar verkligen att få utvecklas sen att jag trivs så himla bra på McDonald's gör ju inte saken sämre direkt. Så till sommaren blir det att hålla skift!! Roligt! Så nu vet ni de! :D

Bilder dyker upp imorgon, I promise..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0