“I laugh, I love, I hope, I try, I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we're really not that different, me and you.”

DEt känns så himla bra på jobbet nu! Tycker aldrig det är direkt jobbigt förutom när jag är riktigt hungrig och när jag har bråttom hem och inte kan sluta i tid. Men jag lär mig ngt nytt hela tiden och jag börjar mer och mer känna mig redo för att hålla ett skift som ska bli mycket spännande ! :D Hoppas det kommer gå bra! Imorgon ska jag äntligen få mitt sommarschema så man kan börja planera lite inför sommaren :) Kul!


Igår såg jag säsong 8 avsnitt 22 av One tree hill! Med andra ord det sista avsnittet på obestämd tid!Känns hemskt och jag har separationsångest och vill inte tro att det kan vara slut! Även fast det inte var alls lika bra mot slutet som det var i början så är det jobbigt! Nu är målet att köpa alla säsonger och se dom igen :)



Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

ja precis. men hur gör man? :S kan man kanske skicka bilden till dig och du fixar pixlarna eller är det inte så lätt?

2011-05-19 @ 23:32:16
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0