Studenttorsdagen

Hejsan svejsan.
Nu är allting äntligen över, Studenten är klar och balen är klar och allt som de för med sig! det har varit så himla kul det går inte att förklara.

Iaf Torsdagen börjades med champaigne frukosten hos Karin (tack för att vi fick vara där). Det var jättemysigt, vi skrev i mössorna och drack champaigne m.m. Sedan började vi dra oss inåt mot Tingvalla, vi skrek och härjade så jag antar att ingen kunde missa oss :P. Sen var det dags för fototagning på stentrappen mot torget. Efter det var det lunchdags vi fick kycklingspett med makaroner , de va ite så jävla rockigt måste jag säga.Sen skulle vi träffas i klassrummet för sista gången någonsin coh få våra betyg, de va lite sorgligt men kändes också jävligt gött! Sen begav vi oss till aulan där det var musik och stipendiumutdelning och annat , det var grymt mäktigt , jag var inte långt ifrån till att grina när jag satt där inne. Sen blev det mösspåtagning, aldrig varit med om något större i hela mitt liv . Sen SPRANG VI UT, ut i livet :P Ut till nära och kära som stod och trängdes på torget. TAck alla som kom :D Sen begav vi oss hem till min farmor där mamma och farmor hade ordnat allting , det var helt perfekt TACK Mamma och Farmor! Vi åt mat och skålade och tillslut var det dags för presentöppning :P

Jag fick:

  • Gröna Glas :D (Boda Nova)
  • Mine skål rosa (Kosta Boda)
  • Bestick (Nilsjohan)
  • Smycken
  • Studenttrollet
  • 1800:-
  • Blender
  • Parfym
  • Ljusstake (Kosta Boda)
  • Champaigne glas
  • Vanliga dricksglas
  • En tavla (Lasse Åberg)

Sen fick jag ju masssa rosor och gosedjur!

Men det var det från Torsdagen skriver snart igen :D


Hej så länge!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0