220209

Tjolahopp!
Idag är jag ledig känns riktigt härligt, en riktigt härlig slappar dag. Vilket händer väldigt ofta i mitt liv fast inte dagarna jag jobbar förstås. Ni skulle se kissarna nu dom ligger i princip på varandra och sover, så himla söta.

Jag tänkte jag skulle visa er planlösningen på lägenheten, jag har iofs gjort den själv så den kanske har några brister :P

Det syns lite dåligt men jag hoppas ni ser vad det står :P Ljusgrön står iaf för fönster och mörkgrön för balkong. Är faktiskt stolt över mitt verk. :) Gud va jag längtar efter inflyttning, ska bli så himla bäst att bo där. Kommer få min bästa lön den här månaden också, den högsta jag haft. Men som alltid när man får hög lön så blir det massa extra utgifter så man får inte så mkt att spendera ändå :(

Vad händer denna vecka då?

Måndag blir det jobba stängning (blä)

Tisdag blir det jobba stängning (blä på de me)

Onsdag blir det att jobba stängning i city så om någon har vägarn förbi kan ni ju komma in och köpa en burgare kanske? Ska också träffa härliga Linn vi ska fika.

Torsdag är jag LEDIG sen blir det personalmöte klockan 19.00. Då ska dom få höra ett och annat.

Fredag är jag ledig, klockan 15.00 ska jag och per på besikting på den nya lägenheten :) kan vara möjligt att vi får nycklarna då :D:D

Lördag jobbar jag 11.00 - 17.00 i grums(hoppas de blir lugnt, troligtvis inte)

Söndag är jag ledig och då säger jag bara en sak, flytta Flytta FLYTTA.

Nej nu tror jag att jag ska sätta mig och designa bloggen lite :P (om jag lyckas)

                                                                                                                                                                                           Ehh, Mjauuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0