Lycklig

Nu är jag lycklig, jag och Per har redan en ny lägenhet och den är väldigt fin :) längtar tills vi får flytta in, som blir 1 mars förövrigt. :D:D:D Det är en tvåa på 64 kvm med stora rum och ty nytapetserade väggar, walkincloset och förråd ngt som vi inte hade i förra lägenheten. Lägenheten ligger i Skåre så nu ska jag söka jobb på Ica det vore perfekt de :)

Idag går jag stängning som vanligt, jag går verkligen bara stängningar och 12 - 20 pass, det börjar bli lite tröttsamt. Men förhoppningsvis så kanske man kan få ett nytt jobb snart. Har skrivit en massa cv:n nu.

Föressten ska jag bli moster ggr 2 :D Syrran ska få en till liten goding, Förövrigt är Amanda världens goaste barn.

Nej nu ska jag Snart gå ner till bussen och åka till jobbet.

De va de..

Puss o Kram Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0