2009

Hej. De va ett tag sen jag skrev nu, har varken haft tid eller ork. Julen har varit bra fick många fina grejer. Nyår var lugnt. Jag och Per Var hemmas hos Lina och Anton och käka mat och hade det mysigt.

Nytt år alltså, ska bli ett spännande år, fyller 20 har flyttat hemifrån och massa grejer. Men nu börjar jag längta till sommaren eller att få resa, kolla på en resa till Maldiverna häromdagen, 59000 så de blir at spara, men jag ska dit nångång.

Idag ska jag jobba börjar klockan 5 och går stägning och imorrn med och på måndag också. Per e i grums och dömmer hockey hela helgen så de e lite ensamt men men imorrn kommer han hem. :D

Nej jag funderar på om jag ska se på ett till heroes avsnitt.. Får nog bli så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0