040609

Hej hej!

Idag är jag lite trött, gick och la mig när solen gick upp inatt, alltså typ halv sex. Kollade på transformers när jag kom hem, jag tyckte faktiskt att den var bra jag. Känner verkligen att jag inte orkar städa ellr nåt denna vecka.

Gjorde amerikanska pannkakor  förut för första gången det gick väl sisådär jag tyckte inte det var så gott. Sen såg jag ju att mjölken var gammal också :( Inte så lyckat måste nog få i mig en macka iaf innan jag sticker till jobbet och gör min sista stängning för denna vecka. min femte på sex dagar, det tar på en.

"The only way that I am able to stay so stable
 Is you're the legs to my table
 If you were to break I'd fall on my face.
 But I'm always going to make you feel I don't need you
 as much as I really need you
 So you don't use it to your advantage.
But you're essential to me
You're the air I breathe
 I believe if you ever leave me
 I'd probably have no reason to be."

Oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0