110609

Shit , Nu är jag hemma, men ska snart iväg igen och jobba gud jag känner verkligen att jag inte orkar men men och efter denna stängning så har jag tre kvar :O Jag kommer dö!! Men de löser sig på måndag är jag ledig iaf.

Nu har jag varit på cazzies student och gud va roligt de va! Jag blev så glad när hon sprang ut så jag började gråta :s Aja hon är ju min bästa vän , vi har ju känt varandra i 13 år så det är väl för att vi står varandra så nära. Hon blev glad över presenterna och så också :) Nu känner jag bara att jag ska jobba och sen gå på semester i fyra veckor. Det är det jag ser fram emot mest! För då är Per hemma också.

Gud jag tog så himla mycket bilder förut men jag orkar inte ta in dom på datorn nu. Men ni ska få höra en riktigt bra låt!






Nu ska jag gosa med mina katter en stund!!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0