180609

Tja!

Igår var det något konstigt det gick inte att uppdatera jag vet inte varför. När jag tryckte på publicera så försvann halva meddelandet och ingenting publicerades :S Väldigt konstigt. Hoppas att det funkar idag.

Jag är trött idag. Igår var jag stressad jag hade tänkt att hinna med att träna åka till ikea dammsuga lägenheten och köpa kattsand och jag började jobba klockan 17. Jag hann köpa kattsand, dammsuga tills jag fick damp på dammsugaren och slutade.(jag hatar att dammsuga) oc jag hann åka till ikea och jag kom 5 min försent. Usch igår var det en riktigt jobbig stängning hade allting kvar igår vid 11 och då menar jag ALLT fy va jobbigt! Så jävla trött på detta jädra jobb!

IDag ska jag jobba 12 - 21 Så jag måste snart sätta fart och göra mig iordning. Hoppas att dagen går fort idag för jag är så himla trött :) SEn är jag ledig i 5 dagar :D Behöver verkligen de för sen har jag stängningshelg IGEN!!

Per kommer hem ikväll :) Ska bli härligt har inte träffat honom på 1 och en halv vecka nu. Imorrn är det midsommar och då ska vi hem till pers kusiner och käka och så sen ska vi hem till mamma och fika och sen får vi se vart vi hamnar. Det märks. Ska ju inte bli så himla fint väder så himla tråkigt. När ska sommaren komma?

Jaja nu ska jag käka lite frukost gott!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0