Midsommarafton

Glad midsommar ! Eller vad man säger.

Jag är så sur över att det är sådant konstigt väder idag har ju ingen aning om vad jag ska ha på mig. MAn ska ju vara lite finklädd också liksom men jag har typ inga kläder så jag har inte så mkt att välja på :( MEN jag kom fram till vad jag skulle ha på mig på överdelen men underdelen fick jag byta några gånger. Prövade studentkläningen också den är fotfarande fin men det är för kallt för att ha på si den.



Min studentkläning från förra året.




Hade som sagt beslutsångest när det gällde byxorna.
Jag kände att dessa blev för mörka på en midsommar.




Och dom här blev för vita för kalla och det vore töligt om det skulle börja spöregna.



Så det fick bli klassikern. jeansleggins funka väl alltid antar jag ;)



Ursäkta mina vita fötter. Gud va konstiga dom ser ut :S
Jaja skorna var iaf ett måste :)

Vilka byxor tyckte ni va snyggast?


Ja nu är det bara smink och hår kvar. Känns som jag inte kommer kunna göra så mkt med håret eftersom det kommer bli ruffsigt så fort går utanför dörren. men jag ska ge det ett försök iaf. SKa försöka få liv i el boyfriendo också! Han måste komma upp nu för vi blir upphämtade klockan elva alltså om 40 min. iofs är han kille men ändå!!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

gud vilken fin studentklänning du hade :)

2009-06-19 @ 13:35:10
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0