1 års kalas

Gud jag är så trött, blir så himla trött på mitt jobb, först är man svintrött och så får man en dag ledig då orkar man ingeting på den sen ska man iväg och jobba igen, fy fan va tråkigt. Grymt bitter.

Jag och per har varit tillsammans i 5 ½ år den 21 december. Det är roligt.

Idag har jag varit på 1 års kalas hos amanda hon e så grymt söt, går själv gör nu också även fast det inte är så många steg :D


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra både jag och per är lediga idag så jag tänkte att vi skulle gå på bio men det orkade inte han :(

Nu ska jag väl försöka hitta på något.

Bye

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sötaste amanda :)

2008-12-08 @ 18:07:48
URL: http://cassandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0