Anställningsintervju,julklappar...

God Morgon!

Idag är jag uppe tidigt. Gick upp vid 08.00, jag har nämligen varit på anställningsintervju. Jag tror att det gick bra. Får se om jag har någon chans, kanske kanske inte. vore som sagt kul med lite förändring. Varit på BK i 1, 5 år liksom. Kommer sakna personalen men nu ska vi inte gå för fort fram, jag har en vana av att alltid tänka för långt fram 9och då blir jag besviken när det inte blir som jag hade tänkt mig.b
Bara att vänta och se.

Fan de e inte lätt att skriva när man har en kelig kattunge som ska ligga på tangentbordet så om ni hittar några stavfel är det nog Atlas som har skrivit.


Dagens vill ha extremt mycket:

 Nintendo Wii och Super Mario Galaxy

Någon som vill ge mig det i julklapp kanske?

  Guitar Hero World Tour

Vore också kul att få.

Ja vet jag är nörd men det är kul med Tv - spel så är de bara.

Nu ska jag hitta på något annat.

So long Fuckerssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0