25 dagar

Fy fan va jag är trött, fattar inte varför jag inte går och lägger mig och sover :PJobbade stängning igår, helt vilt var det, hur mycket folk som helst kom.VVi var inte klara med stängningen förens typ kvart i fyra, hade inte cazzie kommmit och hjälpt oss hade vi förmodligen blivit klara ännu senare , så det var väldigt bra att hon orkade komma ! Thank you babe :D Idag har jag inte gjort alls mycket, gick upp vid typ två och hoppade in i duschen , sen åt jag mat och efter det cyklade jag och cazzie ner till stan för att hämta lite tack kort som vi ska skicka ut till folk som kom och kolla på mig när jag tog studenten  :D Sen bakade vi paj och sen såg vi på film "The Happening" som jag inte tyckte va så värst vidare bra. Imorrn ska jag och mamma kolla på en lägenhet , hoppas den är fin. SEn ska jag iväg och jobba lite igen 17 - 22 så det är inte så länge. :D Borde träna också men jaqg vet inte har tappat motivationen eller nåt, jävligt tråkigt för jag tycker det är kul när jag väl kommer ner till gymmet. Nu är det bara 25 dagar kvar till TURKIET , nedräkningen har börjat. Gud va jag längtar , ska bli så jävla gött att komma ifrån tråkiga karlstad i allafall en vecka. Aja nu ska jag läsa en stund tror jag, har börjat läst Stieg Larssons Millenium "män som hatar kvinnor" hoppas den är bra , hittills är den okej :) aja sov gott med er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0