Grattis Per!

Hejsan svejsan. Idag är jag ledig från skolan, ska snart åka ner och träna sen ska jag åka till jobbet. Lite tråkigt för mina polare ska åka och bada, vill ju följa med ju :( aja sånt är livet , förhoppningsvis finns det fler tillfällen att bada på¨. har träningsvärk från igår också i armarna tungt att hålla sig kvar på en ring eller stå på vattenskidor :D så idag ska jag jobba 15 - 20 tar cykeln iaf så jag fort kommer hem. Idag SKA jag se på desperate housewifes har missat de hela tiden för att jag har jobbat, men idag vill jag se de.                             Idag Fyller min älskling 19 år! GRATTIS! Nu är det bara 9 dagar kvar till studenten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0