Härlig Dag

Gud vilken härlig dag det har varit idag :) började med att jag vaknade upp hos min älskling per, åkte till skolan hade lite psykologi fick reda på slutbetyget, sen hade vi historia då fick jag reda på slutbetyget där. Sen åkte vi till örsholmen coh skulle åka skidor med friskvården. DEt var så härligt , vi badade och solade och sen bar det upp på skidorna :D kom upp på första försöket :P roligt! Sen när alla hade åkt fick vi åka RING eller tub eller vad de hette :P Det var skitkul även fast det gjorde ont! det var värt det helt enkelt. Sen åkte vi in till stan, jag lina och Ida gick till mcDonald's och tog en glass, eller jag tog en banan milkshake mums!

Lördag var också en bra dag, jag och mamma var på stan jag hitatae mig en jättefin studentkläning en tub. så nu är jag äntligen nöjd! :D

Nu sitter jag och väntar på Per, får se om han kommer, han har klippt sig så jag vill jättegärna se hur det blev :D men jag tror jag ska se på smallville så länge.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0