110809

Goddagens mina vänner!

Idag är det tisdag men det vet ni väl kanske. Somnade på soffan inatt men det var bra för då somnade jag iaf, härligt jag måste sakta men säkert vänja mig av vid att gå och lägga mig i tid. men som idag t.ex. så går jag ju stängning plus att jag ska cykla hem så då kommer jag inte vara hemme på jättelång tid ! Hoppas det inte regnar bara. :P

Idag måste jag diska och gå till affären. Köpa hem kattmat :)

Gud va härligt de vore med lite förändringar i mitt liv så att jag kan få rutiner och verkligen ha ett liv för det har jag inte så känns det som, det finns bara en grej man gör.

Men nu måste jag kila iväg och äta frukost.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0