240809

Godmorgon!

Idag är det måndag som nog dom flesta vet, nu ska jag äta frukost de blir te med rostad macka med marmelad på :) Det blir mumma de. Sen måste jag gå till affären och handla kattmat. Måste klippa klor också men jag hittar inte klo klipparen. Måste bli av med klorna för så fort dom lägger tassarna på mig så gör det ont! Atlas skulle prompt väcka mig förut och bitaa på mig och ta tag i mina fötter. KATTER!

Idag jobbar jag stängning och imorrn är jag ledig.

Så här ser det ut:

                    Vecka 35

  • Måndag 17.00 - 00.45
  • Tisdag Ledig
  • Onsdag 12 - 21
  • Torsdag 17.00 - 00.45
  • Fredag 20.00 - 03.00
  • Lördag 17.00 - 20.00
  • Söndag Ledig

Så nu blir det frukost ses senare.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0