Efter jobbet.

Nu är jag hemma efter stängningen, det gick fort idag. Vi var klara 20 i 1 Härligt. Sen körde min boss hem mig slapp jag cykla mina 8 km hem i kylan. Det har börjat bli kyligare nu tycker jag. Men jag tycker att det är lite mysigt :D Haha jag vet t.o.m vilken vinterjacka jag ska köpa, har haft ögonen på den i tre år nu tror jag men jag har inte haft råd att köpa den. Men iår då struntar jag i hur fattig jag är för jag ska ha den. Så är det bara. Det är iaf en lång mysig north bend jacka en röd hade jag tänkt. Roligt för jag har alltid varit den som gått i svart.

Borde gå och lägga mig nu eftersom jag börjar jobba imorrn klockan tolv men de är helt omöjligt att somna runt 3 där brukar det gå lite bättre iaf men det är jävligt drygt att ligga och vänta i sängen i timmar innan man somnar och när man vet att man verkligen borde somna därför man har ett tungt arbetspass imorrn. Får se hur många får jag måste räkna innan jag somnar :P

Föressten cyklade ju in med linnet jag köpte på bik bok som hade tappat paljetterna efter en kväll och dom var jättesnälla så jag fick pengar eller tillgodokvitto och då kände jag att tar jag pengar så kommer dom gå till något strunt som mcdonalds och tar jag tillgodokvitto så vet jag att jag får något klädesplagg. känns lite synd dock att jag inte kunde få ett nytt linne för det var slut och jag tyckte de var väldigt fint...
När jag sedan gick ut til cykeln och skulle precis åka iväg till jobbet. Kommer en man fram till mig om frågar om han kan få en 20:a så att han kunde komma hem. Hade tyvärr inte en 20:a men lyckades skrapa ihop 16 kr iaf. Har jag gjort min goda gärning för idag. :D Visst är jag en duktig människa?

Imorrn kommer älsklingen hem och jag går av för att få ledig helg. Det ska bli riktigt mysigt. På lördag blir det grillning med familjen Eriksson och på söndag blir det mysiskväll med Lina :D

Nu måste jag hoppa i säng. Önska mig lycka till för nu måste jag verkligen lyckas somna. Får väl köpa sömnpiller eller något annars :P



Godnatt mina söta vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra där Therese med dagens goda gärning! (: Jag längtar tills på söndag för jag saknar dig!!

2009-08-14 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0