Hund hund hund?

Tja !

Nu har jag tagit hand om tvätten härligt  att få det gjort!

Jag har tänkt så himla mycket på det här med hund kommer jag ha tid? kommer jag orka med det? kommer det funka liksom? Klarar katterna av en ny medelm i familjen? Tankar som går runt i mitt huvud. Per har ju gett mig ett svar nu och det är att jag får skaffa hund men han vill inte ha något ansvar eller lägga några pengar så det blir ju verkligen min hund, egentligen är det exakt så jag vill ha det. Men det vore gött att ha med honom på noterna och ändå veta att han ställer upp. Dock tror jag att han kommer smälta om jag skulle ta in en liten lurvig valp eller vad tror ni?

Jag har tänkt mycket och jag har tänkt att även om det inte blir så att jag skaffar mig en valpis till våren så vill jag läsa på så mycket som möjligt och verkligen veta vad jag ger mig in på. Det är ju nästan som att skaffa barn. Och eftersom det känns lite tidigt att skaffa barn nu så skulle det kanske passa med en valp istället. Ja iaf så har jag titta på massa börcker som jag har tänkt köpa hem bra att ha i hyllan för någon gång kommer jag ju skaffa vovve vare sig om det är till våren eller om några år.

Här är några böcker som jag har tänkt på:

                                                                                                 Cesar och hans hundar.                       
    
Stora boken om att skaffa                                            - Naturliga lösningar på            
          och leva med hund.                                                      vanliga hundproblem.       Aktivering: Smart lek med din hund





Om någon har läst böckerna så vill jag gärna veta om ni tyckte dom var bra :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Nej där är 2 avsnitt kvar, har kollat upp det nu :D

2009-08-12 @ 14:44:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0