Man måste ju unna sig lite ibland.

Eftersom jag är så glad idag så tänkte jag unna mig lite idag man skulle ju säga att jag gör det väldigt ofta eftersom jag äter på bk rättså ofta men eftersom det inte är speciellt gott längre eftersom jag ätit för mycket av de, så räknas de inte. :P

Men som Verónika säger : man måste ju unna sig lite ibland! Så himla kul vi var och träna förra veckan tror jag de va och efter det så åkte vi och köpte pizza då tyckte den repliken passade in väldigt bra. HAHA!

n

SOLO tidningen! Marabou och familjeguf och självklart Coca Cola!



Nu måste jag verkligen åka och träna någon dag!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ser ut som en perfekt kväll detdär! (:

2009-08-18 @ 20:03:33
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0