Nu blev de kvällen!

Idag ska jag försöka komma isäng i nogorlunda tid. Gick och la mig vid 3 inatt hemma hos Lina. Kände mig så dum när jag ringde och väckte henne. Hon var så trött. Men tillslut somnade jag. FY jag var så himla trött imorse när jag gick upp vid 9 inte vanligt när man jobbar stängning att man går upp vid den tiden.

Imorrn jobbar jag halv 12 till 20 hoppas det inte blir drygt bara. Men de ska nog gå bra. Får fortsätta tänka på utomlandsresa får se vart de blir vi beger oss till för Malaysia var ju svindyrt! Ska gå till resia på lördag och fråga lite och så.

Nu till helgen är det höstmarknad här ui karlstad, de ska bli mysigt jag älskar marknader ska försöka få med mig Per dit nu är jag är ledig på lördag. I vanliga fall brukar jag Alltid lyckas jobba på alla marknader och tillställningar. Men inte denna gången så det var riktigt roligt plus att jag ska klippa mig. Det kan bli en riktigt bra lördag detta! YAY!

Nu ska jag kika om det är något att se på tv sen blir det sängen med solotidningen.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0