Nu blev det natta!

Är det någon mer än jag vaken nu? Det är det säkert känns dock inte så när man sitter här ensam. Haha va bitter jag låter :P Längtar efter min goding som jag inte har pratat med sen i söndags. Det går inte att få tag i honom vet inte varför. Men till helgen är jag ledig. Då blir det att grilla på lördag med Veronika  ska bli mysigt!

Gud va ja känner att jag börjar längta till hösten nu. Mysigt med sjalar och burra in sig i goa tröjor. I spetember är det oxhälja också det ska bli kul. Jag har faktiskt tagit ledigt för så iår ska jag dit! Det är så mysigt med varma munkar och marknadsgodis hitta massa struntsaker som man köper för att det är roligt :) Ja men det är kul!

Tänk snart är det julafton och jag vet redan vad jag ska önska mig i julklapp :D Ja jag vet jag ligger alltid lite före men så är det. Nu ska jag hoppa i säng tidigare än vanligt. Imorrn blir det stängning Igen!

Pusselipuss



Tänk om man kunde bli så brun på ett kick, de vore något de!

Kommentarer
Postat av: miikaela

Fint kort :)

2009-08-13 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0