Rubrik

Hej!

Kom hem för kanske 40 min sen eller något. Känner mig inte så trött så jag sitter här. Gud jag va inne på denna bloggen Amandavardet. Hallå säger jag bara egentligen varför vill folk kolla på henne och göra henne ännu mer korkad. Herregud vilken jobbig människa. Ja men men det är väl så att dom som folk kan skratta åt hata eller som har pengar och är snygga är dom som alla vill följa. Så är det väl i bloggvärlden.  Eller vad säger ni?

Funderar på om jag ska sätta mig och titta på Tila tequila en stund innan jag ska försöka somna, Snäll gör så jag somnar. Pallar inte med detta liv de ska bli så himla gött med rutiner så ni vet inte, jag tror inte det är mpnga som förstått hur verkligen dåligt jag har mått tack vare dessa oregelbundna tider och alt.

Jag kan inte bärga mig tills jag ska börja dansa igen de ska bli så himla himla kul så ja jag vet inte ens vad jag ska säga om de. Känns väldigt bra iaf. Sen ska jag göra nagelförlängning också, sätta på mig armanden från turkiet och va fin i håret.

Nu måste jag nog umgås med mina pratande katter.

Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0