Jag och mitt resetjatande

Gud va min blogg har blivit tråkig inga kommetarer och ingentid helt dött! Vad är det ni vill läsa? Let me know! Sitter och väntar på V hon är nog här snart. Medans jag väntade så passade jag på att dammsuga och skura köket, badrummet och hallen ! Damn I'm good! Tummen upp till mig! Tänkte jag skulle betala lite räkningar också så har jag varit ännu duktigare :)

Kollade på resor till cypern förut :) Ja jag vet jag skiftar hela tiden men det var ju så jävla dyrt att åka till Malaysia, så vi får se vad som händer. Jag har ju varit i cypern förut iofs gick jag i femman men ändå. Det var väldigt fint iaf och väldigt bra badvatten. I turkiet var inte vattnet så himla bra faktiskt men i cypern är det helt klart och blått så vi får se :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0