031209

Hej Hej HEJ!

Nu har jag bestämt mig för att gå ner på deltid på Dialon för jag känner att det blir så jobbigt att sitta en hel dag och jag ingen motivation så from måndag så ska jag jobba 17 - 21 Vilket faktiskt känns bra om man inte tänker på lönen då vill säga. Jag får sovmorgon och jag får träffa min kära vän cazzie lite oftare eftersom vi går om varandra så mycket så har vi inte haft chansen att ses speciellt ofta. Vi får hoppas på en ändring nu. :D Sen har jag ju kära McD Också det ska bli så kul att komma ut på golvet igen haha konstigt nog så har jag nog längtat efter det så det ska bli riktigt roligt.

Nu är det tre pass kvar på denna dagen sen ska jag iväg och träna gött att få känna att man gör något annat än bara sitta och glo på datorn hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0