051209

Hej mina vänner!

Vaknade lite sent idag atlas har väl försökt väcka mig i en timme nu på morgon hade bara lust att strypa honom han skulle prompt under täcket och klsa och bita mina fötter!!

Sitter och lyssnar på westlife lyssnade ju jättemycket på dom förr, Stina var ju som tokig i dom så det smittade väl av sig lite antar jag :) Per är iväg och dömmer hockey tråkigt att vara hemma själv när man vet att han är hemma. Ska tvinga med honom in till stan sen för jag måste köpa en fördelsedagspresent till kära Amanda som fyller 2 år imorrn. Shit va tiden går fort det är galet. Vilket betyder att det snart är två år sen jag tog studenten. Den bästa dagen i mitt liv tror jag. Det var bara lycka och man tänkte inte på några bekymmer alls a det var underbart. Hoppas att man kommer få den känslan någon gång igen. Men den kommer väl när man får barn och gifter och sådana saker om man får uppleva de vill säga.

Längtar så till i Juni då ska jag och Per till Turkiet det ska bli riktigt roligt vi ska försöka vara borta i 10 dagar eller iaf 2 veckor men vi får se vad det blir vi har väl tänkt att boka i efter Jul. De ska bli riktigt roligt. Vi har ju aldrig åkt utomlands med varandra heller så det ska bli en riktig upplevelse.

Jag och Pappa på Studenten.

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Har ni tänkt ut vilken stad ni vill åka till i Turkiet? Jag skulle verkligen rekommendera Side, de är en familjeby som är mysig. Antalyia är mer livat, mer party å så :) så ni vet :)

2009-12-05 @ 16:34:23
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0