141209

Ja det börjar närma sig Jul mer och mer. Idag är det bara tio dagar kvar. Julafton är ju faktiskt nästa vecka föresten yay! Det ska bli härligt.

Idag har jag sovit riktigt länge ska bege mig till jobbet sen men innan det känner jag att jag inte vill göra någonting, känns lite gött faktiskt, imorrn blir det att pka iväg och träna igen. Ska bli gött blev ju bara två gånger förra veckan så jag tänkte jag skulle hinna med 3 denna vecka.

På Torsdag kommer ÄNTLIGEN min goding hem så stanna han tills på söndag sen åker han igen och är borta till den 28 dec. Tur att vi ska åka up och hälsa på den 26 dec det blir bra de.

Nej nu ska jag käka lite mat, kyckling potatissallad och majs får de bli. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0