Home.

Sitter vid datorn och lyssnar på heartbeats så himla bra låt ni ska få höra den snart.

Imorrn ska jag till McD För att skriva på anställningsavtal och välja kläder det ska bli spännande, hoppas det går bra :) Jädrar va jag ska pumpa big mac sen när jag ska jobba haha :) Gud det kommer bli konstigt att jag inte ka allt för på BK kunde jag ju allt men nu blir det att lära om och det ska bli jättekul älskar att lära mig saker. Ja det blir nog bra.

Nu ska jag bädda rent i min säng :D

Här har ni låten föressten. LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Malina

Grattis till anställningen på McD! :-)

Vilken av restaurangerna ska du börja på?

Kul att göra ett byte, man kan allt inom branchen fast det görs på olika sätt!

Kramiz

2009-12-01 @ 20:49:47
URL: http://fruandren.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Guud! de kommer gå jätte bra för dig på donken! de kommer inte bli missnöjda :)

2009-12-02 @ 11:13:46
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0