Mcdonalds

Yay! Nu har jag fått lite mer timmar på McD På Fredag ska jag jobba 12 - 17 och på lördag ska jag jobba 12-16 ! Toppen tider härligt med lite extra tider. Hoppas på ännu mer tider nästa ecka också så att jag verkligen kommer in i det på McD Jag har nog fortfarande väldigt mycket BK Tänk i huvudet. Men det släpper nog efter några gånger för hoppningsvis. Det var så kul sist för tiden gick så himla fort och det var kul att jobba. kommer inte ihåg när jag kände så senast för ett jobb... Jag vet att jag kollade på klockan en gång och då var den 10 i fyra alltså skulle ja sluta jag blev väldigt schokad för jag trodde inte klockan var så mkt så det var nice.

Ska snart bege mig til mitt andra jobb Sen blir det hem och se på Paradise Hotel :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0