Sitter på jobbet...

Sitter på jobbet och drömmer mig bort till varmare länder hihi :D  Längtar tills Pe kommer hem för då ska vi gå till Resia och boka en resa, nu är vi lite osäkra på vart vi vill igen så jag ska ha ett öppet sinne känner jag när vi går dit :) Det kommer vara en himla skön känsla när den är bokad och bara väntar där :)

Såg att Lönen hade kommit in på kontot också så nu ska jag hem och betala mina räkningar så att jag blir av med dom så att man kan ägna sig till julklappsköpen som förövrigt känns väldigt konstigt iår jag har ingen struktur över vad jag ska köpa iår känner jag. Men det blir nog bra tillslut. Blir att springa på onsdag när jag är ledig och handla allt :)

Japp men vi hörs när jag kommer hem..

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0