Blandat

Hejsan,

Först tänkte jag svara på en kommentar: "Ja jag spärrade kortet direkt jag insåg att det var borta tölig bara att det var två dagar efter jag tappat de :( Nej vi kommer inte få några prickar för vräkningen som tur är. :D"

Idag ska jag träffa Lina vi tänkte gå och gymma, känns lite dumt att börja träna nu när jag väl har sagt upp gymkortet. Hoppas på att jag ska få ett nytt jobb så att jag kan börja igen. Blir så jävla utmattad på jävla fucking Burger King. Vill bort Bort BORT. Så om ngn har ngt förslag tycker jag att det är dax att kläcka de nu :P  Jaja de ska bli gött att få träna iaf har inte gjort på så länge. Ska bli annu roligare att få göra de med Lina för det var ännu längre sen.

Sen ska vi kila hem till Lina då kommer Cazze också, vi ska kolla på resor, har sett en riktigt bra resa som jag vill boka på direkten men man ska inte gå för fort fram som typ jag ALLTID gör. Ser verkligen fram emot att resa med er tjejer
dt kommer inte li annat än roligt, Med mina två bästaste bästa vänner :D
 
Jag försöker få tag på Per nu tänkte att han skulle ta med sig lite mat hem till mig men han är en svår man att få tag i.

Ska sätta mig och skriva massa personliga brev skriva ut och lämna på varenda mataffär i stan, måste verkligen ha ett nytt jobb Innan jag blir utbränd jag kan ju säga att det inte är långt kvar. Är så jävla deprimerande att gå till jobbet Tur att det finns personer som gör en glad på jobbet iaf annars vet jag inte hur det skulle va.

Nu ska ja möta Per,
Ciao


Kommentarer
Postat av: Marre

Hej Therese! Du har blivit utmanad! Läs på min blogg. Hoppas att det löser sig med boendet snart! Kram Marre

2009-02-13 @ 10:50:48
URL: http://candypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0