Läs tycker jag :)

Nu har jag inte bloggat på ett tag. I lördags blev det utgång med lina, vi var på förfest hos ida och där var även evelina :P Blev en lyckad kväll trots att det typ var folktomt på Arena, som tur så behövde inte jag och lina betala något inträde eftersom vi har sats kort annars hade jag nog börjat gråta :P Efter att Score stängde (vi gick dit eftersom det typ var heldött på arena) gick vi till bk, Lina och Richard skulle ha mat, Jag skulle ha mat på Sibylla jag.(det är halleluja de) Mos o Korv och RÄKSALLAD. :D My favorite. Sen gick hem till mig och satt och pratade och käkade mat. :)

Igår var det en riktig slappar dag, Lina sov över från lördagen pch när hon åkte hem då vaknade jag och gick in i soffan och la mig, där låg jag till 3 :O Sen städade jag pyttelite men de kanske inte ens räknas som att städa :P Ja de va nog ungefär vad jag gjorde på min Söndag .

Idag är jag också ledig från jobbet WOHO , Idag ska jag åka ut till El - giganten och lämna in datorn eftersom den inte läser cd - skivor, fy fan va jobbigt. Sen blir de Jysk och sen blir de Storhandel gött de, behöver verkligen få hem lye mat till kylskåpet. Ja nu vet ni de.

Nu måste jag vecka min sovande pojkvän :D 

Hade bra!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0