Trött

Gud va jag e trött på mitt jobb, det är bara klag och fel hela tiden. helt omöjligt att få uppskattning och får man lite uppskattning känns det falskt iaf från vissa. Känner mig så grymt underskattad. Nej jag ska iaf starta något eget i livet. Inte jobba för någon annan än mig själv, de tro jag passar mig grymt bra. Funderar på att kanske läsa en etreprenör kurs eller något sådant. Får se. Har iaf stora planer för mitt liv. Livet kan ju inte vara som de e nu iaf. Jag är för rastlös för de. Jag måste ha något som stimulerar min fantasi :P

I wanna live in a fantasyworld. :D

Ibland känner jag att jag bara vill springa iväg på en öppen äng och inte tänka på något. Bort från alla bekymmer, all drama. De har jag känt i många år av många olika anledningar. Ingen vet. Jag har inte alltid haft det så lätt. och ibland vill jag bara skrika ut allt, se hur alla reagerar. Kanske berättar allt some day här, vem vet? Tror inte att jag har så många som läser ändå :P 

I wanna run away

Kommentarer
Postat av: Marre

Tjing tjing! Håller helt och hållet med dig, bara gnäll och tjat hela tiden (bra att det kom från en arbetsledare va?). Har man chansen att göra nåt annat så ta den! (pratar av stoor erfarenhet här..) Jag lär då inte komma tillbaka.. Ha det bra! Kram Marre

2009-01-20 @ 11:40:12
URL: http://candypop.blogg.se/
Postat av: sjöblom

Ja Therese, jag håller helt med Marre. Gör nåt annat!!! Jag ångrar inte en sekund att jag började plugga=)Absolut inte att jag bytte restaurang heller. Kram Jenny

2009-01-21 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0