050609

Nu har jag äntligen fått hem min älskade pojkvän. Känns så tomt när han inte är hemma. Under helgen blir det Fest och kalas och mys. Längtar till semesterersättning kommer för då ska jag och Per åka till liseberg en hel dag bara jag och han. De ska bli riktigt mysigt.

Just nu sitter jag i soffan och svettas god det är så himla varmt här inne. Och kallt ute har det varit i nu ett tag. Längtar till sommarvärmen för nu är det ju faktiskt sommar så då tycker jag att vädret kan rätta sig till de.

Förövrigt så har jag jobbat och slitit idag, de va riktigt jobbigt faktiskt klockan gick hur segt som helst, och sen när jag väl slutade vid 8 så gick inte bussen från wåxnäs förens 20 över vilket betyder att jag missade bussen inne i stan så jag fick vänta där i 25 minuter. Sen skulle jag sitte på bussen i 20 minuter. Jag var inte hemma förens 10 över 9 vilket känns lite surt eftersom jag slutade 8. Finns inget värre än att vänta!!

Nej nu funderar jag på att sätta på en bra film, trots att klockan snart halv tre och det vore bra om jag sov. Men det är så himla tråkigt att sova. Fast inte på morgonen då är det gött att sova. Det skulle vara härligt om man fick ett jobb så jag kunde ställa om tll vanlig tidsrytm så att jag är vaken när civilisationen är vaken. För om jag skulle gå upp typ 7 varje morgon skulle jag nog inte ha dåligt samvete om jag gick och la mig vid 12? Det låter helt knäppt men att lägga sig innan 1 är väldigt tidigt när det gäller mig för tillfället.

Någon som har något tips på en bra film??


Oj nu vaknade per till, eller jag tror han pratade i sömnen för han verkade inte speciellt medvetande. Han är så grymt rolig när han går eller pratar i sömnen. Man kan nästan prata med honom normalt, fast han mumlar lite och kommer ju självklart inte ihåg något dagen efter. Tänk att vi snart har varit ihop i 6 år. Det tycker jag är rättså coolt. Tänkte på de förut och jag tyckte inte de va längesedan vi firade tre år. Då var vi strömstad. Vi hade köpt räkor och bauetter och grejer och satt på ett jätte högt berg över havet och myste. Fast vi fick besök av gigantiska räkgalna fiskmåsar :P  Men de va faktiskt romantiskt. Iår får vi se vad det blir. Gissar på att han är iväg på fryksdalsdansen när det är 6 års dagen så det går nog inte att göra så mkt.



When i met you
it was a beutiful night on the beach,
And you were lying ,
 in the sand so wonderful

And i wanted to kiss you
but i didnt dare
When i saw you
you filled my heart with fire
and i almost expload of all disire

And now youre here
and i cant live without you
And now your mine
and i cant take away
my eyes of you

And i will always love you
the way that you love me too
and we can share our memories for eternity

for eternity...



Sen är det en vers till men den kommer jag inte ihåg :P....



PUSSS


Kommentarer
Postat av: Linn

...when you´re looking at me

I´m trembling inside and when you came to me

You washed away my insecurity

So kiss me kiss me, and let it be ;)



Känner du igen fortsättingen gumms? :)

2009-06-09 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0