120609

SKIT! Vaknade halv fyra idag känns jädrigt trist!!! Skulle ställt klockan de va de jag visste :( AJA nu är jag utvilad iaf hoppas jag så jag inte blir ännu mer trött för att jag sovit så länge. Tur att jag inte började 17 idag iaf för det hade varit riktigt surt.

Klockan sex tänkte jag åka iväg och träna, de ska bli riktigt gött. sen åker jag direkt till jobbet efter det. Nu ksa jag slänga in några tvättmaskiner och gå till affären för jag måste köpa tonfisk åt mina bebisar!

FAN VILKET JÄVLA PISSVÄDER det är ute :( hoppas inte de blir så här nästa vecka när jag är lite mer ledig.!  Det känns verkligen som det är lördag idag men det är bara fredag och det känns drygt eftersom jag jobbar hela helgen :P men men that's life My life så att säga.

Ja jag ska lägga upp bilder från studenten men jag är så grymt trött och jag måste hinna med massa annat. Tänkte jag skulle visa mitt nya träningslinne också som jag har köpt, för nu har ju skattepengarna kommit :D Jag fick inte så mkt men jag fick något iaf! Alltid gott!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0