130609

Hejsan!

Idag kom jag upp lite tidigare, gött! Nu känner jag att jag kan belöna mig själv att sitta vid datorn ett tag för jag har diskat plockat bort i hallen och tagit all tvätt och jag säger bara en sak de va inte lite tvätt. Shit ohmygod! Jaha idag blir det fjärde stängningen på raken och sen är det city också som igår. Det var helt stendött igår när vi kom dit. Fanns verkligen inget att göra. och vi som trodde det skulle bli helt galet!! Antar att folk var bakis och inte ville gå ut när det spöregnar...  Det känns verkligen som det är söndag idag, jag var helt säker på att det var lördag igår men det var det ju inte.

Snart är det ju midsommar också , får se vad det blir känner lite att det blir lite som det blir!
Här kommer lite bilder från cazzies student. Fina flicka vet du!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0