230609

Hej hej hej hej!!

Nu är jag hemma, har sovit hos Lina inatt. Härligt att man kan komma bort lite så man slipper sova själv varje dag när man är van vid en snarkande kille bredvid sig. När han inte är hemma så har man Linas soffa att sno ;) mysigt!

Katterna var hur mysiga som helst när jag kom hem idag :) Men nu är dom vilda springer runt och gör konstiga ljud, jag tror dom har längtat efter mamma :)

Föressten jag och Lina bestämde oss för att tänka om när det gällde pulver eftersom vi tyckte det var så pinsamt att handla det kanske det finns en andleding att inte hålla på med det eller vad säger ni? Så nu har jag tänkt att äta pulvret när jag har lunchrast på jobbet så slipper jag iaf äta bk maten. Det tror jag blir prima. Vet ni jag är så himla glad jag fick min lönespec idag och jag kan inte säga mer än att jag är störtnöjd och jag hade inte räknat med att få så himla mycket :) Så ja jag är GLAD! :D

Idag har jag iaf varit på angelicas hunddagis som var jättefint så om ni har hund och behöver lite hjälp så kan ni gå in här : Dom har ett sommarerbjudande nu också så passa på vetja ;)

Nu ska jag laga lite pasta och pastasås sen ska jag åka iväg och träna de ska bli riktigt härligt.

Ha en jättebra dag!

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni tittade förbi :) kramar

2009-06-23 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0