Per militär!

Hej hej!

Gud vilken dag på jobbet. Varit hur mkt som helst förstår inte att folk är så himla sugna på att äta hamburgare dagen innan midsommar ja för herregud va människor och de ville aldrig ge sig heller.

Nu har Per kommit hem han ligger här och snarkar bredvid mig. HAn verkar lite trött men det är väl förståligt antar jag efter 1 veckas spring i skogen. Vi har precis sett klart på Wallander "skulden" eller ja jag så klartd den per somna. Den var bra :)

Imorrn är det midsommar och jag har inga förväntningar alls. hellst skulle jag nog bara vilja slappa framför tv:n. Men men vi ska iaf först hem till pers kusiner där jag antar att det blir mat och lite stoj. Sen ska vi hem till min kära mor och fika sen får vi se vart det styr sig om det blir ut någonstans vet inte om krogen har öppet men vet inte heller om jag är så sugen att dra till krogen. Fy jag känner mig så himla negativ och deppig nu för tillfället hoppas det går över.

Ska bli riktigt gött att vara ledig nu i5 dagar så att jag kan ladda om inför sista jobbarveckorna innan semestern behöver verkligen det efter dessa två veckor som har varit.  Känner mig helt utpumpad och de känns som ingen förstår det. Alltså det är inte så jävla lätt att jobba på burger king som jag kan garantera är ett jobbigare jobb än dom flesta, ta hand om lägenheten och katterna , handla mat och hålla koll på ekonomin alltså det blir mycket tillslut och nu börjar jag verkligen känna av det.  Skuklle helst bara vilja gräva ner mig ett tag och reloada lite granna. Fast det har man inte tid med. Hoppas på att detta släpper snart så att jag kan få känna att  jag är lycklig och glad för det är jag inte nu.....

Nu måste jag sova för imorrn ska man upp tidigt och göra iordning  sig.

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ryck upp dig! Krogen är stängd, Glad midsommar! :D

2009-06-19 @ 11:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0