Midsommarbiler...

JAg orkar inte lägga upp bilderna nu är det lugnt? Orkar inte krångla med kameran. Per har somnat som vanligt!! Hann se tv å filmer av 5 eller hur många de nu är. Blir lite grinig :\ Ska försöka väcka honom snart han kommer bli galen men men...hehe i'm a cruel person oh yes...

Okej då jag orkar väl lägga upp bilderna då! vänta ett ögonblick....Loading....











































Så såg min midsommar ut på dagen för att summera det i fyra bilder. Dom bilderna har jag faktsikt tagit med min mobil :) tycker det blir riktigt fina biler faktiskt. Jordgubbar och björnbär var riktigt mumsigt kan jag ju säga :D Vi var iaf hos Pers kusiner i väse se åkte vi hem till min mamma och fikade där. Sen åkte vi hem och hade ingen aning om vad vi skulle göra, blev att vi åkte hem till emil. Jag var själv tjej med sex fulla killar oh herregud säger jag bara.. Dom hade hittat massa konstiga låtar som dom lyssnade på "vi har fått en cykel , vi har fått en cykel utav mamma" och "hacka hacka hål hacka hål" Dom låtarna gick runt på verandan ? :S Haha men det var rättså kul fast sen blev det att vi åkte hem och sen blev det inget mer av en andledning jag inte orkar ta upp :P Per gick iaf och la sig vid 11 och jag satte mig och kollade på fredagen den 13:e själv haha :D

  Funderar på om jag ska försöka greja lite med designen om jag orkar. jag brukar ju sitta i några timmar med det :P
Ska nog försöka med det :) Hörs imöra!

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilket supersött föl!! :D blir föl-sjuk nu! :D

2009-06-24 @ 21:11:50
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0