060309 23.59

Hejsan svejsan.

Just för tillfället gör jag inte så mkt, lite tråkigt. Per är på Volbeat så det är lite dött här hemma. Men men så är det ju ibland. Jag har så himla goa kissar just nu ligger dom och sover men jag gissar på att om ett tag så kommer dom va vilda som aa jag vet inte riktigt.

Har precis sett på baron von muncheaussen vet inte om det stavas så och tror att det är en direkt poppis film bland oss ungdomar men jag tycker den är bra. Men jag har ju lite skum smak när det gäller ja låt mig tänka........allt. Men så är det.

Om ni har möjlighet så tycker jag ni ska ladda hem Rainbow - since you been gone. Töligt bra låt och töligt rolig reklam som dom spelar den låten i. Haha jag skrattar varje gång den kommer på tv.

Nej men nu känner jag att ni inte lyssnar på mig längre, tycker att ni ska vara lite mer fokuserade på mig när ni läser min blogg. Fy va taskigt nu drar jag.
Hejdå :P

(nej jag är inte galen, bara lite knäpp)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du som bor i karlstad. Alfie vilka öppentider har dom så man kan ut o äta?ska dit vore tacksam för svar:)

2009-03-08 @ 01:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0