240309

Hej mina vänner.
Jag har precis kommit hem från jobbet, slutade 1 idag men jobbade över till 20 över :P
På bussen hem satt de en fullgubbe som hela tiden skulle prata med mig, riktigt obehagligt pratade en massa snusk och jag vet inte allt vad det var. Ringde upp mamma så att jag fick koncentrera mig på ngt annat.

Idag ska jag laga lite fisk med spenat och potatis :) riktigt nyttig ska jag vara. massa Omega 3 :P
Tänkte jag skulle få upp Per snart också ..eller vänta nu rörde han på sig. Får se om jag måste banka på honom eller om han vaknar själv. Han är helt omöjlig att väcka. En gång fick han en hel hylla över sig men vaknade änså inte.:S weird.

Imorrn är det löning och då ska jag och Per åka till Ikea, Bergvik och elgiganten. Ska bli riktigt mysigt. Så kanske vi skulle gå till Subway och pröva om det är gott. Har aldrig ätit där. Har hört att clubsandwich ska vara god. Vi har sett en sängstomme från ikea som vi funderar på att köpa. Kan visa en bild. Ett ögonblick bara.....
Den tycker jag är väldigt fin. "HOPEN ekmönstrad." Passar våran byrå som vi har i sovrummet. Den är också ekmönstrad. :) Får se om det blir denna månad. Mkt möjligt att de blir så. Man kan u säga att vi är lite impulsiva.

Just nu så är jag väldigt inne på Kyle XY Vill att avsnitt 11 ska komma ut ngn gång. Det är så jobbigt det här med latnock ena stunden är dom goda sen blir dom helt plötsligt onda. Iofs är ju Vetenskapsklasssen eller vad man ska kalla de. Nej usch vi får se hur det går med den grejen. Jag tycker lite synd om jessie också även fast hon är lite trotsig. Men om Kyle tar tillbaka Amanda nu så undrar jag hur hon kommer reagera.

Slutpratat om Kyle, ville bara diskutera lite :P


Glassen jag åt igår, Choklad,Apelsin och Vanilj smak. Lite bananer och chokladsås. Mums.

Redo för jobb, trött och de va kallt ute. Burr










Nu ska jag laga mat, Puss På er..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa snygging;) blogga är bajs! men kul att läsa, sluta skriva och mys med mig istället!

2009-03-27 @ 01:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0