250309

Vilken härlig dag det är idag. noll grader ute och sol. Idag ska jag och Per på shoppingrunda, det ska bli riktigt roligt. Så himla längesen vi gjorde ngt sådant. Min baby. ♥ Sen tror jag ska få med mig Per till Score och se på hockeyn. Ikväll tror jag Färjestad avgör. Skellefteå har ingen chans. Vi får se hur de blir..

Tänkte informera om att maten jag gjorde igår inte blev ett dugg bra. Jag hade Spenat över hela köket när jag var klar. Jädra Spenat den poppade överallt, det gjorde grymt ont när det skvätte på mina händer. Som tur är, är jag rättså härdad man blir det om man jobar på BK...

Nu är hyran betald också det känns riktigt bra. Hoppas det inte kommer ngn jobbig oväntad räkning. Nu väntar jag bara på att elen och bredbandet ska komma.  Bredbandet blir en dyr räkning denna månaden. :(

Det hände en rolig grej idag, fast jag kläcker det inte förens på fredag eller lördag. Så ni får ha is i magen och vänta :p

Nej nu måste jag äta ngt.

 

                                                                                                                                                              The good things in life are for free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0