280309

Tjolahopp.

Idag har jag varit trött hela dagen, jobbat 12-17 och vi sålde monstersiffror idag. Förmodligen för att barnmässan är den här helgen.
Nu har jag precis sett klart på Robbinson och ja nu börjar det likna en tävling. Jag hejar nog på träsklaget just nu. Dom i de andra laget verkar helt puckade. Eller inte alla. Jag tycker att Christian verkar helt störd, jag tycker det är helt onödigt att börja packta redan. Lika bra att spela fairplay. Men men de kankse man  åker ut på vad vet jag. Beatrice blir jag bara arg på så de va nog bra att hon fick åka hem. Snackar om att hon ska käka apor och ödlor och allt va de finns.

Just de ja angående de jag sa i onsdags som jag skulle berätta om idag. Jag var på arbetsintervju igår :D
Det kändes som om det gick bra. Men dom kanske tyckte att jag va knäpp :P vad vet jag. Man kan ju tjäna riktiga pengar iaf. 50 000 före skatt i månaden. Fatta att få ut så mkt i månaden. då skulle jag känna mig ekonomiskt oberoende iaf.
Så nu är det bara att hoppas och ha is i magen.

Hihi nej nu ska jag se på en film tror jag.



                                                                                                                                                                                     No Regrets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0