210309

Gud jag är så himla sugen på att shoppa, jag vill fylla upp garderoben med nya vår kläder. Så härligt för nu börjar det verkligen märkas att det är slut på vintern. Fan om det kommer mer snö nu då blir de inge kul.
Nu är det ju snart sommartid också. Nästa söndag ska vi ställa fram klockorna Då kommer dagarna bli lite ljusare Härligt :D
Jag hittade dom här på hm.se tyckte do var riktigt snygga. kostade 398 kr tror jag och det var ju inte så farligt. :) Kanske kan bli dom.


Jag söker jobb som en galen, jag måste hitta ngt nytt nu. Det är min tur nu känner jag.

Nu är det snart bara 1 månad kvar tills Per rycker in i lumpen, jag gissar på att det kommer bli riktigt jobbigt. Men jag tror det är riktigt nyttigt också. Ser man hur mkt förhållandet klarar. Men har vi klarat att stå ut med varandra i 6 år så ska vi nog klara det här tror jag. :P

Nej nu ksa jag hitta på ngt annat.

HAJ HAJ

Kommentarer
Postat av: Lina

najsiga!!

2009-03-23 @ 09:37:43
Postat av: Lina

najsiga!!

2009-03-23 @ 09:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0