170509

Hej !

Idag har jag jobbat och igår med, kom inte hem förens efter eurovision song contest eftersom jag såg de hos mackan. Ja vad ska man säga, jag sa ju att låten vi skickade iväg från sverige skulle suga pung i eurovision. men mne jag okar inte jiddra för det är ändå aldrig någon som lyssnar på mig :O Rumäniens låt var väldigt bra, härlig melodi. Finlands låt var också väldigt bra. Lite e -type över den tycker jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Eminems nya cd "relaps". Härligt att han är tillbaka. varit dött utan honom . Imorrn öpnnar jag på jobbet slutar 1 så det är jävligt gött. Tiden kommer gå fort som fanken. Bara 4 timmar liksom. Ska försöka att slippa rasten för jag tycker inte att det behövs någon. Förlorar ju bara pengar på det.

Nu är det snart dags att provjobba tror jag iaf, hoppas verkligen på det här jobbet, fast lön fasta arbetstider. Jag kan ha kånga naglar, slipper ha svarta strumpor på mig och får faktiskt användning för mina kläder. Väldigt gött att veta att man har en säker lön varje månad. Och att jobba 8 - 16 är ju rena lyx jämfört med burger king. GE MEJ!!

Nu ska jag se på film..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0